Unenne on saapunut, pahoittelemme viivästymistä


Mulla on ollut ilo ja kunnia nukkua reilun vuoden tauon jälkeen yli 10 tunnin yöunet. Mulla pikkuhiljaa saatiin lääkitys hallintaan, kivut ovat laskeneet dramaattisesti sanotaan kahden viikon takaisesta. Myös tieto siitä, että leikkauspäivä on lyöty lukkoon. Laihdutusurakka on tältä erää ohi. Stressitasoni on madaltunut kun taloustilanteeni on vuoden vaihteeseen asti hallinnassa. Fysioterapiassa ja kuntoutuksessa on haettu keinoja rentoutumiseen. Ehkä tämä kaikki sai yhdessä nukkumatin vihdoin ja viimein kippaamaan unihiekkalastin oikeaan osoitteeseen. Olen nyt nukkunut kaksi yötä yli 10 tunnin unella, päälle lukuisat päiväunet niin voin toden teolla sanoa että mun olo on upea. 

Mä olen aina rakastanut nukkumista ja olen äärimmäisen hyvä siinä. Voin nukkua ihan missä vaan ja miten vaan. Ennätys taitaa olla 25 minuutin Helsinki-Turku potkurikoneella lennetyssä lennossa. Nukahdin lähdön jälken ja heräsin siihen kun lentoemo karjuu mun korvaan, että laskeudutaan Turkuun. Joten kipujen astuttua kuvioihin ja niiden vaikuttaessa pikkuhiljaa kykyyni nukkua, olin musertunut. Uni on ollut minulle aina tärkeä keino ladata akkuja ja kerätä voimia. Aina ennen isoja koetuksia, esim. työhaastattelut tai koulun pääsykokeet, nukun viikon verran yki 10 tuntia joka yö. Sillä valmistan kroppaani ja varsinkin päänuppiani tulevaa koitosta varten. Ja se kannattaa. Olen päässyt aina niihin kouluihin mihin olen hakenut ja omaan 90% pääsyvarmuuden haettua työpaikkaa kohden, koskien työhaastattelu vaihetta. Joten uni on mun juttu. Ja nyt se on palanut elämääni. Olen korkannut virtuaalisen skumppapullon ja nauttinut sitä suloisten päikkäreiden päälle. Skool!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Selkäkipuni lääkitys ja muu ei-lääkinnällinen hoito

Ranne leikattu

Selkäni leikkaus: NAG67 Lannerangan nikamasolmujen välinen luudutus takaa, yli 2 nikamaa sekä 11 mm ja 10 mm implantit