Surua, ihan liikaa surua

Kohta alkaa Kapu-hevosen kuolemasta olemaan kohta 9 kk niin tänään tuli lisää suru-uutisia eläinmaailmasta. Minun ensimmäinen koirani, Oliver- perhoskoira, kuoli isäni jalkojen juureen. Olli sai yllättäen ison sydänkohtauksen ja vaikka isäni teki kaikkensa. Sydänhierontaa ja antoi tekohengitystä, niin mitään ei ollut tehtävissä. Niinpä Oliver lähti kaveriksi Kapulle paremmille metsästysmaille.

Äitini puhelusta alkaa nyt olemaan kolmatta tuntia ja siitä asti olen itkenyt silmäni päästä. Tästä on mr. Horton innostunut. Vaikka olen kiskonut energiajuomaa naamani kuin paraskin pissis, nauttinut lakujauhetta, ottanut lääkkeitä, impannut happea niin kohtausta pukkaa. Olo on suomeksi sanottunat perseestä. Pää on kuin ilmapallo, paine on käsittämätän. Fyysinen kipu ei kuitenkaan ole se pahin vaan mun sydäntä särkee eniten. Henkinen kipu on tällä hetkellä se kovin. Surua, surua... Sitä on nyt liikaa. Sillä minun kohdalla tämä kulunut fraasi: ei kahta ilman kolmatta. Perkele, toivon tosissani että tämän kerran se jättäisi minut välistä.

PIKKUSET OLIVER
8.5.2005 - 3.6.2018


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Selkäkipuni lääkitys ja muu ei-lääkinnällinen hoito

Ranne leikattu

Selkäni leikkaus: NAG67 Lannerangan nikamasolmujen välinen luudutus takaa, yli 2 nikamaa sekä 11 mm ja 10 mm implantit