Clostridium botulinum -bakteeri

Kolmas kerta toden sanoo. Toivon totisesti! Vajaa viikko sitten sain kolmannen kerran botox-pistokset. 200 yksikköä botuliini-hermomyrkkyä pistettiin minun otsaan, ohimoille, purentalihaksiin, niskaan ja hartihoihin. Pistoksia oli toistakymmentä. Minulla yritetään hoitaa sairautta tällä kidutuksella ja joku haluaa vapaaehtoisesti tätä myrkkyä kehoonsa. Hullua, niin hullua.

"Botuliini on Clostridium botulinum -bakteerin erittämä hermomyrkky. Botuliini on voimakkain ihmisen tuntemista myrkyistä. Se on 15 000 kertaa niin voimakas kuin kosketuksesta tarttuva VX-kaasu ja 100 000 kertaa niin voimakas kuin hengittämällä tarttuva GB-kaasu sariini." Kertoo internetin ihmeellinen maailma.

Samalla neuron reissulla mun lääkitystä rukattiin. Yhdestä lääkkeestä pääsen eroon, JEE! Mun ruokahalun pois ajaneen Topimaxin saan vihdoin ja viimein ajaa alas. Eipä siitä minulle mitään hyötyä ole ollut. Toinen lääkemuutos on Verpamilin tuplaus. Sitä on tähän asti mennyt kolme tabua päivässä. Tämä vähän jännittää sillä kyseessä on sydänlääke ja nyt jo yhden tabun nosto tuntuu olossa aikalailla. Huimaa ja sydän heittää volttia rinnassa. Saa nähdä kuinka käy...

Mutta tällaista tämä on, Hortoniin kun EI OLE olemassa omia lääkkeitä. Mennään muiden sairauksien lääkkeillä joten riesana on jäätävät sivuvaikutukset ja pelko siitä, että tehoa ei ole. Ei ole yksi eikä kaksi estolääkettä joita olen tässä kohta kahden vuoden aikana kokeillut. On mun kohdalla Pharma Fennica kyllä kahlattu läpi pariin otteeseen.

No, toivotaan että botox auttaa ja lääkemuutokset toimii. Ai, niin. Lito-annostakin nostettiin kun edelleenkään en ole hoitotasossa litium-arvoni kanssa. Muija alkaa olemaan kyllä kohta niin Ekokem-kamaa että... =D

Sarjaa takana siis 9,5 kk ja olo sen mukainen. Silmäpussit polvissa, aivot on lakannut toimimasta kokonaan, ajatus ei kulje, muisti prakaa, sytytyslanka on lyhyt, oon kiukkuunen koko ajan, sietokyky/kipukynnys helvetin matalalla, univaje alkaa olemaan Mt Everestin kokoinen, väsyttää koko ajan (24/7), mitään en saa tehtyä. Tulikohan siinä tärkeimmät... Päivä päivältä ajatus siitä, että luovuttaminen on helvetin hieno ajatus, houkuttaa!

Kuva lainattu netistä

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Selkäkipuni lääkitys ja muu ei-lääkinnällinen hoito

Ranne leikattu

Selkäni leikkaus: NAG67 Lannerangan nikamasolmujen välinen luudutus takaa, yli 2 nikamaa sekä 11 mm ja 10 mm implantit