Laihduttamisen vaikeus

Olen tässä reilun viikon ollut Cambridgen dieetillä, taso 2. Tällä tasolla käytän kolme pussia (aamulla puuro, välipalaksi ja iltapalaksi pirtelö) ja kaksi normiruokaa joista kertyy 400 kaloria, eli päivän kokonaiskalorit on 925 kcal. 

Täytyy sanoa että on tämä vaikeaa. Ruokahaluttomalla ja ruokarytmittömälle ihmiselle täysikäännös ei tapahdu helpolla. Tuntuu että koko ajan saa olla tunkemassa ruokaa suuhunsa. Ja nämä makean tuskat. Kuulen kuinka pari viikkoa sitten jätskiautolta ostetut jäätelöt tai herkkukaapissa oleva laivalta ostettu toblerone huutavat mun nimeä. Että voi ihminen olla sokerikoukussa. Lääkityksen takia olen ollut tipattomalla pitkään, välillä olen nauttinut muutaman siiderin tai lasillisen viiniä ja jättänyt lääkkeet ottamatta, mutta ei mua viinan juonti houkuta niin paljon kuin karkit. Töllöstä jos tulee joku herkkumainos, niin pakko on kanava vaihtaa. Suolaista eli sipsejä, roskaruokaa tms. tai leipää ei tee yhtään mieli. 

Yhden suklaapalan tunnustan syöneeni ja en tunne siitä morkkista. Imeskelin sitä varmaan vartin ja ai että, oli hyvää. Mikä parasta, se jäi siihen yhteen palaan. HYVÄ MINÄ! Tuolla yhdellä palalla sain makean himon talttumaan aikalailla kokonaan sillä nyt vain haaveilen hedelmistä. Ananas, vesimeloni, omena... Voi luoja! Yhtenä yönä näin unta että söin kokonaisen vesimelonin. Aamulla sitten piti tarkistaa että olihan se unta ja tarkistaa roskis.




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Selkäkipuni lääkitys ja muu ei-lääkinnällinen hoito

Ranne leikattu

Selkäni leikkaus: NAG67 Lannerangan nikamasolmujen välinen luudutus takaa, yli 2 nikamaa sekä 11 mm ja 10 mm implantit